Vegetarián

Quinoa so zeleninou

Grilovaný hermelín so zeleninou

Hermelín / Camembert jemne pokapkajte olivovým olejom a dochuťte soľou a korením. 
Na rozpálenej panvici hermelín osmahnite  z oboch strán, pokiaľ nebude mäkký so zlatistou farbou (približne 3 min./ z jednej strany)
K hermelínu je ideálne podávať zeleninu, buď vo forme šalátu resp. nad parou.
Ak pripravíme šalát, tak je možne zmiešať rôzne druhy zeleniny a dochutiť extra panensým olivovým olejom, soľou a korením. Podľa chuti môžete pridať sezamové semienka.

K hermelínu je ideálne podávať zeleninu, buď vo forme šalátu resp. nad parou.
Ak pripravíme šalát, tak je možne zmiešať rôzne druhy zeleniny a dochutiť extra panensým olivovým olejom, soľou a korením. Podľa chuti môžete pridať sezamové semienka.

Preferujem zeleninovú prilohu vo forme šalátu. Šalát je ľahšie strávitelnejší a nezaťaží nám žalúdok.

Grilovaný hermelín s brusnicovou omáčkou

Hermelín / Camembert jemne pokapkajte olivovým olejom a dochuťte soľou a korením.
Na rozpálenej panvici hermelín osmahnite z oboch strán, pokiaľ nebude mäkký so zlatistou farbou (približne 3 min./ z jednej strany).

Brusnicovú omačku si vieme pripraviť:

  • pomocou čerstvých/mrazených brusnic: Na panvičke si roztopíme malý kúsok masla a pridáme brusnice.
  • pomocou zaváraných brusníc: najideálnejšie sú domáce zaváreniny. Tu stačí ak brusnice ohrejeme na panvičke.

Šampiňóny plnené feta syrom

Najskôr si pripravíme zmes, ktorou budeme plniť šampiňony . Rozmixujeme  --- Feta syr, červenú cibuľku, strúčik cesnaku, pridáme vajíčko,  soľ, korenie, bazalku (Obrázok č.1)

Šampiňóny si vopred očistíme --- zbavýme ich hlúbika, ktorý môžme taktiež pridať do zmesy, ktorou šampiňóny plníme. 
Pekáč si jemne pokvapkáme olivovým olejom a poukladáme naň naplnené šampiňóny. (Obrázok č.2) Na vrch môžeme pridať plátok paradajky a posypať syrom. (Obrázok č.3) Do predhriatej rúry vložíme šampiňóny na 30 minút a pečieme pri 180°.
K šapmiňónom podávame zeleninový šalát.